www.bdwmv.de

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅ

РЕКОМЕНДАЦІЇ Круглого столу «Переваги дуальної форми навчання»



24 квітня 2018 року в рамках проекту Федерації роботодавців м. Києва з навчальним центром регіональної організації роботодавців Мекленбург-Передня Померанія (Німеччина) відбувся круглий стіл на тему «Переваги дуальної форми навчання». 

Під час заходу було представлено досвід організації дуального навчання в Німеччині, зокрема досвід Асоціації роботодавців металообробної галузі НОРДМЕТАЛ (Німеччина). У круглому столі взяли участь представники Федерації роботодавців України, Федерації роботодавців м. Києва, Київської міської асоціації працівників професійно-технічної освіти, органів управління професійною освітою КМДА, закладів професійно-технічної освіти та підприємств м. Києва, зацікавлених у впровадженні дуального навчання. 

Учасники обговорили актуальні питання організації дуального навчання, зокрема щодо:

-          нормативно-правового забезпечення організації дуального навчання

(законодавчі акти, що регулюють процес дуального навчання, допуск на робоче місце з роботами підвищеної небезпеки дітей, які не досягли 18 років тощо);

-          документів для організації дуального навчання

(основні принципи взаємодії підприємства та навчального закладу: договір, розподіл обов'язків і прав, відповідальності, договір з учнем тощо);

-          структури програми навчання

(розроблення навчальних планів для дуального навчання: структура, розподіл годин; можлива комбінація дуального навчання в ПТО і вищій освіті, модернізація стандартів освіти тощо);

-          методичного/дидактичного забезпечення навчання на робочому місці;

-          навчання та вимог до наставників

(форми навчання / підвищення кваліфікації наставників, посібники, пам'ятки; нематеріальна мотивація наставників, методологія відбору наставників: тести, форми співбесід, оціночних процедур тощо).

-          мотивації / механізмів стимулювання роботодавців для участі в дуальному навчанні

(мотивація роботодавців для участі в дуальному навчанні, преференції для роботодавців при впровадженні дуального навчання, мотивація учнів тощо);

-          вимог до підприємств для участі в дуальному навчанні;

-          зовнішнього оцінювання

(стандарти оцінювання, методи оцінювання, вимоги до оцінювачів, забезпечення якості процесів оцінювання та сертифікації).

Учасники отримали матеріали щодо організації дуального навчання в Німеччині. 

За підсумками круглого столу учасники рекомендували: 

-          Ініціювати створення робочої групи при Федерації роботодавців м. Києва з метою постійного обговорення питань впровадження дуального навчання та інших питань, пов’язаних з участю роботодавців у професійній освіті в м. Києві. 

-          Наступний захід, присвячений питанням дуального навчання, провести в період з 5 по 6 червня 2018 р. 




Написано: Yuriy Korolyuk від 24.04.2018   |  Оцінка  



Додати коментар

Ваше Ім'я






Будь ласка, розв'яжіть цю маленьку арифметичну задачу

Результат:   35 + 4 =

 

 

 

Друк | Федерація роботодавців Києва © 2010-2018 | Про ФРК