www.bdwmv.de

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅ

Щодо деяких законодавчих актів України щодо усунення обмежень у провадженні господарської діяльності



Федерація роботодавців Києва інформує Вас, що 16 травня 2013 р. парламентом прийнято за основу Закон України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо усунення обмежень у провадженні господарської діяльності».

Серед змін, запропонованих законопроектом, змінами до Кодексу адміністративного судочинства України поряд з уже запровадженою законопроектом процедурою обов'язкового судового контролю за випадками втручання контролюючих органів у різні сфери господарської діяльності підприємців пропонується встановити механізм перевірки окружним адміністративним судом за позовами контролюючих органів обґрунтованості прийнятих такими контролюючими органами рішень щодо вжиття заходів реагування під час здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності.

Такий позов подаватиметься одночасно з прийняттям контролюючим органом обмежувального рішення.

Разом з тим, аналіз законопроекту дає підстави вважати, що Закон не матиме очікуваного дерегуляційного ефекту.

Так, існує ризик, що підтвердження прийняття судом обмежувальних рішень контролюючими органами, може набути формальності, особливо зважаючи на зростання навантаження на суди. На сьогодні за даними Національного реєстру контролюючих органів 44 контролюючих органів можуть припинити, зупинити або обмежити діяльність підприємства. В такому разі суб’єкт господарювання, отримавши рішення про підтвердження правомірності виданого контролюючим органом обмежувального рішення, в майбутньому не матиме шансів отримати рішення на свою користь при оскарженні рішення про припинення, зупинення або обмеження діяльності підприємства.

Окрім того, законопроектом не врегульовано питання поновлення роботи підприємства без додаткового судового рішення та не визначений суб’єкт (суд чи інспектор), що надаватиме дозвіл на подальше відновлення роботи підприємства. Так, постанова суду не містить положення щодо умов відновлення роботи підприємства після усунення обставин, які стали підставою для вжиття обмежувальних заходів, що потребуватиме додаткового звернення суб’єкта господарювання до суду з метою відновлення діяльності підприємства.  

У зв’язку з цим, просимо оцінити даний Закон на предмет корисності для суб’єктів господарювання та внести пропозиції щодо додаткового нормативно-правового врегулювання законопроекту .

Зважаючи на те, що законодавчі пропозиції мають бути подані протягом 14 днів з часу прийняття Закону за основу, прохання надати пропозиції до 27 травня на електронну адресу: benzler@ubg.ua


Для завантаження додатку, натисніть будь ласка посилання…
 



Написано: Юлия Бенцлер від 22.05.2013   |  Оцінка  



Додати коментар

Ваше Ім'я






Будь ласка, розв'яжіть цю маленьку арифметичну задачу

Результат:   46 - 5 =

 

 

 

Друк | Федерація роботодавців Києва © 2010-2020 | Про ФРК