Питання виписки та реєстрації податкових накладних
Члени Федерації роботодавців Києва глибоко стурбовані положеннями ряду документів, прийнятих Державною податковою службою на виконання Податкового кодексу України від 02.12.2010 р. № 2756-VІ (надалі – ПКУ). Зокрема, йдеться про документи, які регулюють питання виписки та реєстрації податкових накладних – наказ Державної податкової служби України (надалі – ДПС) «Про затвердження форми Податкової накладної та Порядку її заповнення» від 21.12.2010 р. № 969, зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 р. за № 1401/18696 (надалі – Наказ № 969), Наказ ДПС від 24.12.2010 р. № 1002 «Про затвердження форми Реєстру виданих та отриманих податкових накладних та Порядку його ведення», зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29.12.2010 р. за № 1402/18697 (надалі – Наказ № 1002) та лист ДПС від 06.04.2011 р. № 9497/7/16-1517 «Про податок на додану вартість» (надалі – Лист № 9497/7/16-1517), яким ДПС запропонувала використовувати в роботі Пам'ятку про адміністративні процедури виписування, видачі і отримання податкових накладних (надалі – Пам'ятка). Оскільки згідно з пунктом 198.6 статті 198 ПКУ не відносяться до податкового кредиту суми податку, сплаченого (нарахованого) у зв’язку з придбанням товарів/послуг, не підтверджені податковими накладними або оформлені з порушенням вимог, питання законодавчого забезпечення правильності заповнення та реєстрації податкових накладних набуває великого значення. Акумулювавши всі пропозиції Федерація роботодавців Києва підготувала лист розробникам, який буде їм передано. |
Розмір Завантаження
0 Bytes
Завантаження / Трафік
10 / 0 Bytes
Опубліковано
23.06.2011 (Юлия Бенцлер)
Оцінка
|