www.bdwmv.de

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅ

Статті (Огляд)

«Контактний центр міста Києва» запроваджує новий спецпроект «Прямий зв’язок з київською міською владою»


Комунальна бюджетна установа «Контактний центр міста Києва» запроваджує новий спецпроект «Прямий зв’язок з київською міською владою».
Метою заходу є надання можливості кожному мешканцю столиці особисто поставити запитання до представників органів місцевого самоврядування і виконавчої влади в місті, для ефективного виявлення і вирішення актуальних проблем киян.

Першим гостем стане начальник ГУ контролю за благоустроєм КМДА Сергій Садовий, який у вівторок, 21 травня 2013 року, проведе годину за телефоном «прямої лінії» у приміщенні комунальної бюджетної установи «Контактний центр міста Києва».

Керівник структури з 12:00 до 13:00 буде відповідати на всі запитання стосовно благоустрою міста Києва, що цікавлять киян.

Однак найбільш актуальним залишається підведення підсумків весняного двомісячника з благоустрою, що тривав у столиці з 20 березня до 13 травня. Головні питання, які виносяться на обговорення:
  • незадовільний вивіз сміття з контейнерів перевізником з прибудинкової території;
  • відновлення благоустрою після виконання планових, аварійних робіт на об'єктах благоустрою;
  • асфальтування та ремонт доріг прибудинкової території;
  • прибирання прибудинкової території;
  • стихійне сміттєзвалище у місцях загального користування;
  • утримання та облаштування клумб та газонів;
  • паркувания авто на зеленій зоні прибудинкової території; видалення аварійних, дерев на прибудинковій території;
  • перевірка законності знищення дерев;
  • утримання парків та лісопарків у місті Києві;
  • відсутність каналізаційних, водопровідних люків та решіток зливо приймачів;
  • незадовільний вивіз сміття з урн, їх відсутність, стан, недостатня кількість; завезення піску на дитячий майданчик;
  • незадовільний стан прилеглої до МАФ території (не прибрано, тощо);
  • вивезення та утилізація твердих та негабаритних відходів;
  • ремонт/демонтаж/фарбування елементів дитячого майданчику;
  • полив клумб і газонів, дерев, кущів, тощо;
  • відсутність освітлення на опорних стовпах;
  • встановлення (розміщення) і демонтаж біотуалетів; покинуті будівлі, споруди, будівельні матеріали і конструкції, тощо.

Кияни мають можливість упродовж однією години прямою ефір долучатися до обговорення актуальних питань.

Запитання від киян та гостей столиці прийматимуться за телефоном «15-51».

Слідкувати за спілкуванням усі охочі зможуть на сайті міського Контактного центру http://1551.gov.ua/ де відбуватиметься трансляція в режимі «онлайн».
 

 

Написано: Юлия Бенцлер від 21.05.2013


  

 

 

 

Друк | Федерація роботодавців Києва © 2010-2020 | Про ФРК