www.bdwmv.de

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅ

пїЅпїЅпїЅпїЅпїЅпїЅ пїЅ пїЅпїЅпїЅ

Статті (Огляд)

Українські роботодавці шукають дешевих і працьовитих (дослідження hh.ua)


Роботодавці в Україні багато хочуть і мало пропонують

В Україні популярні вакансії з високими вимогами, але низькими зарплатами. Такий висновок зробив Міжнародний кадровий портал hh.ua, провівши дослідження на основі бази даних вакансій і резюме порталу в Україні в січні 2013 року.

Українські роботодавці традиційно неохоче вказують рівень зарплат у вакансіях. Сума (або хоча б діапазон) оплати праці вказана в середньому в 20% від загальної кількості вакансій на ринку. Але і з цієї п'ятою частиною все не так просто. Зазначені роботодавцями зарплати можна умовно розділити на чотири групи: адекватні зарплати, низькі зарплати, високі зарплати і «рекламні» зарплати.

Найцікавішою групою є зарплати «рекламні». Абсолютний лідер таких вакансій - сфера продажів і маркетингу. До вказівкою «рекламної» зарплати вдаються ті компанії, які не можуть надати претенденту високу зарплату, а часто і зовсім не мають ресурсів для оплати його праці. Тим не менш, бізнес такій компанії гостро потребує збільшення обсягу продажів.

Основна ознака вакансії з «рекламної» зарплатою - широкий діапазон оплати праці з майже «космічної» верхньою планкою. У такому реченні роботи здобувач найчастіше прочитає, що в молоду перспективну і дуже активну компанію потрібно такий же «молодий і перспективний» менеджер з продажу, або ж комерційний директор. Майбутнє такому співробітникові обіцяють воістину казкове - необмежений заробіток, величезні процентні ставки - 20-25% від суми контракту, корпоративне навчання і запаморочливі можливості для кар'єрного росту.

На відміну від обіцянок, реальність більш прозаїчна. Такий роботодавець зазвичай готовий забезпечити здобувачеві мінімальну ставку в 1,5 - 2 тис. грн., Або взагалі залишить працівникові тільки процентну частину доходу.

У пропозиціях роботи з «рекламної» зарплатою до претендентів зазвичай висувають масу вимог, і це - за вельми скромні фінансові перспективи. Вакансія може містити вимогу скласти спеціальне резюме по заданих критеріях, виконати велику тестове завдання безкоштовно, пройти дуже жорсткий відбір серед маси бажаючих, щоб довести, що саме ви підходите компанії. Адже: «роботу отримають лише двоє!» І «про КЗпП можете забути» - пишуть роботодавці в коментарях до такої вакансії.

Від вже працевлаштованого працівника зажадають хльостають через край ініціативність, талант і вміння продавати, готовність до дуже активної роботи, часто понаднормової. Співробітник повинен вміти проводити аналіз ринку, формувати власну клієнтську базу, а нерідко вже мати її в наявності, вести статистику та складати звітність.

Слідом за продажами подібні вакансій стали з'являтися і для іншої затребуваної професії - контент-менеджерів і менеджерів Інтернет-проектів. Їм також пропонують роботу на подібних умовах, а платити обіцяють не ставку, а відсоток, який залежить від відвідуваності ресурсу, «розкручуваного» контент-менеджером.

Все ж, в Україні є невелика кількість роботодавців, принциповою позицією яких є вказівка ​​адекватного рівня оплати праці. У такому випадку здобувач, відкриваючи оголошення, побачить перед собою стандартний для даної професії набір вимог зі середньоринковою зарплатою. Найчастіше це відноситься до звичних професій з фіксованою оплатою праці: бухгалтерам, касирам, секретарям, адміністраторам і т. д.

Бувають випадки, коли компанія з обмеженими зарплатними можливостями відразу бажає відсікти тих, чиї домагання значно вище. Тоді роботодавець буває готовий узяти на роботу кандидата з меншим досвідом, ніж потрібно, або ж надати йому додаткове підвищення. Наприклад, в один з регіонів потрібно креативний директор. Зарплата - на 20-30% нижче ринкової, проте компанія готова розглядати кандидата з досвідом роботи на лінійній позиції в системних міжнародних рекламних агентствах.

Реальні високі, але не «рекламні», зарплати найчастіше вказують там, де шукають дуже досвідченого кандидата. Наприклад, директор з персоналу, який претендує на зарплату в 10 тис. доларів, повинен мати більше 10 років сумарного досвіду і не менше 6 років досвіду управлінського. Останнє місце роботи повинне бути на посаді керівника служби персоналу дуже великого міжнародного холдингу. Ідеальне знання англійської мови та вища освіта (а краще два) в таких вакансіях мається на увазі за умовчанням. Лідером ринку за вказівкою таких високих зарплат є IT-бізнес. Причина складання таких «чесних» оголошень - вкрай висока конкуренція в цій сфері ринку праці.

Часто високі зарплати пропонують у вакансіях з нестандартними вимогами. Наприклад, високооплачуваний водій для керівника повинен мати досвід водіння VIP-машин, а лікар-терапевт в міжнародну клініку повинен досконало володіти німецькою мовою. У такому випадку, першому запропонують 12 тис. грн., А другому - 25 тис. грн.

Джерело: hh.ua

 

Написано: Юлия Бенцлер від 23.01.2013


  

 

 

 

Друк | Федерація роботодавців Києва © 2010-2020 | Про ФРК