Бізнес-ринг на тему: "Центральний склад для аптечної мережі: "за" і "проти"

27 лютого відбудеться четвертий Бізнес-ринг на тему: "Центральний склад для аптечної мережі: "за" і "проти" (аргументи всіх учасників ланцюга постачання).
Участь безкоштовна.
До участі запрошуються управлінці і топ-менеджери всього ланцюга постачання фармацевтичної галузі (виробників, дистриб’юторів та аптечних мереж).
На даному бізнес-рингу організатори спільно з експертами хочуть визначити, чи може наявність центрального складу у аптечної мережі сприятливо позначитися на роботі всього ланцюга постачання? Які можуть бути альтернативні рішення? Що думають фармацевтичні дистриб’ютори? Від чого "страждають" виробники фармацевтичної продукції та які поліпшення в спільному ланцюгу постачання мають відбутися для них?
Учасники-експерти ринку:
- Світлана Ємцева, виконавчий директор ТОВ "Концепт-Стор", відповідає за реалізацію проекту "Аптека майбутнього" та розробку інноваційних підходів в управлінні роздрібним фармацевтичним підприємством; має більш як 15 років досвіду роботи на фармаринку, в тому числі на позиції директора "Аптеки гормональних препаратів".
- Дмитро Майстренко, перший заступник генерального директора ТАС-Фарма (Аптека TAS).
- Георгій Шейко, комерційний директор ТОВ "СУМАТРА-ЛТД" (національна мережа магазинів краси та здоров'я "КОСМО", аптечна мережа "КОСМО").
Час: 19:00–21:00
Місце проведення: kmbs, Київ, вул. Волоська, 8/5, 4 поверх.
Організатори мають право відмовити в участі представникам тих компаній, яких безпосередньо тема конкретного бізнес-рингу не стосується. Для участі необхідно: займати керівну позицію в компанії, заповнити реєстраційну форму.
На всі ваші питання із задоволенням дадуть відповідь:
Тимур Демчук (kmbs), tdem@kmbs.com.ua
Тетяна Франчук (Apple Consulting ®), t_franchuk@applecons.com.ua
Бізнес-ринг – це новий формат бізнес-комунікацій, відкрите обговорення реального хронічного конфлікту між пов’язаними сторонами і пошук його вирішення. Експертами бізнес-рингів виступають представники протиборчих сторін, але при цьому, пов’язані необхідністю постійно працювати разом. Учасники бізнес-рингу – власники і директори компаній. Бізнес-ринг – це завжди жива аудиторія, непередбачувані гарячі і навіть провокаційні дискусії, правдиві кейси.
Написано: Юлия Бенцлер від 22.02.2013 | | Оцінка |